ALGEMENE LEDENVERGADERING UITGESTELD / COMMISSIELEDEN GEZOCHT

28 juli 2020

Beste leden van De Mattenkloppers,

Zoals bekend is de voor 25 maart j.l. geplande Algemene Ledenvergadering (ALV) niet doorgegaan vanwege de coronaperikelen. Er waren plannen om de ALV alsnog in juli te houden. Deze wordt echter uitgesteld tot een later tijdstip. Onze beoogd voorzitter Miel Blok heeft door persoonlijke omstandigheden/recente ontwikkelingen moeten besluiten om zijn kandidatuur in te trekken. Wij wensen hem alle goeds en we gaan samen kijken hoe we de kennis en kunde van Miel ten goede kunnen laten komen voor de vereniging.

Harrie Thomassen is per 18 juni officieel teruggetreden als voorzitter met als gevolg dat onze vereniging momenteel een tekort heeft aan bestuursleden en commissieleden. Dit brengt het vraagstuk van het bestaansrecht van onze vereniging, zoals geopperd in de vorige ALV door Harrie Thomassen, toch weer naar boven.

We zijn zoekende naar de volgende invullingen:

-          2 bestuursleden om zo een oneven aantal van 5 te hebben.

o   Bij voorkeur iemand die met behulp van een tennis en padelcommissie de speeltechnische zaken voor Tennis en Padel onder zijn/haar hoede wil nemen.

o   Iemand die graag voorzitter of penningmeester zou willen zijn. Indien er iemand graag de rol van penningmeester in wil vullen dan zal de huidige penningmeester zich kandidaat stellen voor het voorzitterschap.

o   Wij willen vooral de dames vragen de handschoen op te pakken aangezien we eigenlijk meer dan genoeg manvolk in het bestuur hebben….

-          Leden voor de barcommissie.

o   Onder de bezielende leiding van Ad Kraneveld, Cees van der Kolk en Mieke Copal mogen deze leden helpen om de bar en het paviljoen goed te laten verlopen. Denk hierbij aan het maken van de barplanning, inrichting en onderhoud en alle andere zaken die omzetverhogend voor de bar en daarmee de vereniging werken.

-          Leden voor de tennis&padelcommissie.

o   Voor Padel heeft zich al een aantal leden gemeld, dat zich hier voor in wil zetten. Voor het tennisstuk zien we ook graag vrijwilligers zodat deze kunnen helpen met bijvoorbeeld de jeugd, training en kwaliteit van de banen.

-          Leden voor de onderhoudscommissie.

o   De onderhoudscommissie houdt zich bezig met het onderhoud van het park. Vooral de groenvoorzieningen en diverse kleinere onderhoudsklusjes.

-          Iemand die het onderhoudsplan voor de komende 5-10 jaar van het gehele park wil gaan opstellen (en daarna bijhouden..).

Wat we graag willen proberen is om de bijbehorende tijdsinspanning beperkt te laten zijn. Dus een paar uurtjes per maand. Hoe meer vrijwilligers we hebben, hoe minder belastend het voor iedereen is. Indien je graag de vereniging wil ondersteunen op een andere wijze, die dichter bij je beroep ligt, bijvoorbeeld middels het schrijven van een maandelijkse nieuwsbrief voor de leden, of schilderen of wat dan ook, spreek ons even aan en dan gaan we samen kijken wat mogelijk is.

Het bestuur van De Mattenkloppers,

Valentijn Speekenbrink, Ad Kraneveld, Gerald de Vaan.

Nieuwscategorieën

Vragen?